Ta'aruf

My photo
Diriku Bukan Ustazah..Hanya seorang Hawa yang berusaha ke Jannah !..Sedang di amanahkan Allah untuk mendidik Ummah seluruhnya..Moga dapat menjadi warga pendidik yang berilmu dan beriman pastinya..Moga dapat menjadi ladang pahala dan juga menjadi bekalan ke Syurga-Nya..Aamiin..

Saturday, July 2, 2011

'SaaT LaFaz SAKINAH..'


Assalamualaikum..


hari ni merupakan hari perkahwinan teman sekolahku Puan Eda dan suaminya Encik Azrul..diorang yang kawen, tapi saya yang excited lebih..debarannya pun saya yang lebih2 plak terasa.haha.bukan apa..just tumpang bahagia orang lain apa salahnya kan2..tapi macam tak percaya pun ada, baru umur 21 dah kawen??haishh..jelez2!!haha..tengok cara dia tadi memang dah ada gaya isteri orang..matang dan dewasa gitu.......

masa mula2 sampai rumah dia,terus masuk bilik pengantin..seriously excited!!..pengantin tengah sibuk make-up,so tak mau kacau..duduk perhati sekeliling bilik..ambil mood!!haha..bila tengok hantaran2 kat atas katil, tiba2 jadi sebak plak..adeshhh..tiba2 rasa macam "eh,dia dah kawen..aku macam mane??!!"..hahaha..perasan betul!!budak lagi laaa,ada hati nak kawen..

masa tengah tunggu pengantin lelaki sampai,sempat la beramah mesra dengan kawan2 yang dah lama terpisah.huhu.and jumpa jugak cikgu2 sekolah dulu..yang paling tak boleh di terima, Cik Shafiqa and Cik Ma telah membuli saya..walawesss...mentang2 dah pergi kursus kawen,berlagak yeerrrr...tak pa..tak paa...hang pa tengok la nanti.....cek pi kursus haji terus baru hampa tau!!haha.

ape2 pun hari ni memang happy sesangattttttttt...walaupun hanya mampu tumpang kegembiraan orang lain, itu pun dah cukup kott..huhu.anyway, congrate to Puan Eda dan suaminya..korang memang sama cantik sama padan..muka korang pun nak dekat2 sama dah cek tengok..sweet!!

see!!SAKINAH tuuu..my name!!huhu
tersangat indah saat ku melihat Si Adam memaut erat tangan Si Hawa yang halal baginya..semoga rumah tangga yang di bina mendapat keberkatan dari Illahi..semoga mereka berdua dapat memegang AMANAH yang telah dipertanggungjawabkan kepada mereka..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..Ameen.........


Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Pandangan dan juga nasihat anda sangat di alu2kan..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...