Ta'aruf

My photo
Diriku Bukan Ustazah..Hanya seorang Hawa yang berusaha ke Jannah !..Sedang di amanahkan Allah untuk mendidik Ummah seluruhnya..Moga dapat menjadi warga pendidik yang berilmu dan beriman pastinya..Moga dapat menjadi ladang pahala dan juga menjadi bekalan ke Syurga-Nya..Aamiin..
Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 10, 2012

Nikmat Sebuah Dugaan..HIKMAH !


Subhanallah ! Alhamdulillah ! Allahuakbar !

Syukur pada Allah , dengan izin-Nya..
Aku diberikan kekuatan..
Aku diberikan ketabahan..
Aku diberikan kesabaran..
Aku diberikan ketenangan..

Syukur pada Allah , dengan izin-Nya..
Aku sudah redha..
Aku sudah berlapang dada..
Aku sudah dapat menerima..


Syukur pada Allah , dengan izin-Nya..
Aku mampu tersenyum semula..
Aku mampu menikmati bahagia..
Aku mampu melalui segalanya..
Aku mampu meneruskan kehidupanku seperti biasa..

Semua berlaku dengan izin-Nya..
Hanya dengan rasa syukur , hidup kan sentiasa rasa cukup..
Hati kan bahagia..kan tenang..kan terima apa adanya..

ALLAH !
Hanya pada DIA ku sandarkan segala sesuatu..
Hanya pada DIA ku bergantung segala pengharapan..
Hanya pada DIA kupohon keampunan dan keinginan..

Yang ku mahu adalah keredhaan-Nya dalam kehidupan..
Moga DIA kan permudahkan segala urusan..
dan memberi petunjuk di sepanjang perjalanan..
Allahumma Aameen..



No comments:

Post a Comment

Pandangan dan juga nasihat anda sangat di alu2kan..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...