Ta'aruf

My photo
Diriku Bukan Ustazah..Hanya seorang Hawa yang berusaha ke Jannah !..Sedang di amanahkan Allah untuk mendidik Ummah seluruhnya..Moga dapat menjadi warga pendidik yang berilmu dan beriman pastinya..Moga dapat menjadi ladang pahala dan juga menjadi bekalan ke Syurga-Nya..Aamiin..
Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 19, 2012

Yang Jauh Dari Sempurna



Sesungguhnya aku hanya INSAN BIASA..
Jangan pernah anggap aku manusia SEMPURNA..
kerana hakikatnya aku lakukan KESILAPAN juga..
sama seperti kau dan mereka..

ASTAGHFIRULLAHALAZIM............ :'(
Ku bimbang IMAN tak terjaga..
HATI terus alpa..
AKAL tak bermaya..
JIWA kian terseksa..

ALLAHURABBI..
aku takut..
Sungguh aku takut..
Aku takut tenggelam di dalam juram yang binasa..
Jalan kehidupan yang penuh tipu daya dunia..
Yang mampu campakkan aku ke NERAKA..
Sedang yang ku impikan adalah SYURGA..

ALLAH HU YA ALLAH..
Ku tahu aku tak layak ke SYURGA-MU, namun tak pula aku sanggup ke neraka-Mu..:'(

" Semua ke SYURGA..kecuali dia..ku bimbangi DIA lah diri ku"
(Petikan lirik lagu 'Aku Hanya Umar' )
--> Sedangkan Saidina Umar al-Khatab antara sahabat Nabi yang di janjikan SYURGA pun masih bimbang dirinya akan di campak ke neraka..apatah lagi diri ini ??? yang tak punya apa2..:'(

ALLAH..ALLAH..ALLAH..
Astaghfirullah.. Astaghfirullah.. Astaghfirullah..


2 comments:

Pandangan dan juga nasihat anda sangat di alu2kan..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...