Ta'aruf

My photo
Diriku Bukan Ustazah..Hanya seorang Hawa yang berusaha ke Jannah !..Sedang di amanahkan Allah untuk mendidik Ummah seluruhnya..Moga dapat menjadi warga pendidik yang berilmu dan beriman pastinya..Moga dapat menjadi ladang pahala dan juga menjadi bekalan ke Syurga-Nya..Aamiin..
Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 24, 2011

KaD RayA UnTUk sEmuA..



Assalamualaikum..

Hari ini saya telah 'mendedikasikan' kad raya kepada kenalan2 saya yang ada di 'dunia' 'bukumuka'..raya pun dah tak lama, jadi saya ambil keputusan untuk kasi kad ucapan tu pada semua yang terlibat..kalau nak kasi yang ori, tak termampu rasanya nak hantar pada semua.Jadi, saya cuba manfaatkan kecanggihan yang ada pada zaman ni sebaik mungkin..~_~

Lagi pun BB saya ni pun dapat guna 2 hari je, esok Cik Kawan nak pinjam..tak tau bila lagi ada kesempatan untuk menTAG kad raya tu..Cik Kawan ada banyak tugasan yang perlu disiapkan,jadi dia perlu mencari banyak maklumat pada Encik Internet..tak rugi berkorban untuk kawan kan..dia lebih memerlukan BB ni berbanding saya..saya ni LAGHO je lebih..Haishh....(sedarlah wahai ERNA!!)

Alhamdulillah....7 kad telah berjaya saya create kan..1 tambahan edited daripada yang asal..jadi semua sekali ada 8 kad..ambil masa dalam 4-5 hari juga nak buat semua tu..tapi tidak bermakna 24 hours spend my time untuk buat kad itu sahaja..Oh,tidak sama sekali..bila2 saya kebosanan, dan saya rasa dah settle semua kerja baru lah saya 'mengkreatifkan' diri ni..~_~

Terasa keterujaan yang amat bila nak create satu persatu kad ni..Edit2 je sebenarnya..'pinjam' gambar dari Encik Google, pastu potong sana potong sini..tulis sana tulis sini..Then siappppp!!..~_~

Kad ni biasa2 sahaja..tak seberapa pun..tapi saya buat dengan sepenuh hati buat mereka2 yang teristimewa..~_~

Fisrt sekali yang berwarna hijau ni adalah 
khas buat warga pendidik yang pernah mendidik saya 
dari sekolah rendah sehinggalah saya berada di menara gading sekarang..



seterusnya..
Khas buat classmate saya semasa di Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Gelanggi 02..5 SAINS 2007


seterusnya..
Ini pula buat kenalan semasa sekolah rendah,sekolah menengah, KMPP and UPM


seterusnya..
Kad ni khas buat roomate saya semasa di Kolej Matrikulasi Pulau Pinang..warga bilik B5.4.6..:)


seterusnya..
Khas buat roomate saya di UPM..warga L4 305 Kolej 12..~_~


seterusnya..
Khas buat classmate saya, bakal2 cikgu SAINS RUMAH TANGGA..


seterusnya..
Ini pula khas buat teman2 baik saya..


dan yang terakhir
~ Khas buat seorang insan ~


SELAMAT HARI RAYA BUAT SEMUA
Maaf Zahir dan Batin..~_~

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Pandangan dan juga nasihat anda sangat di alu2kan..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...