Ta'aruf

My photo
Diriku Bukan Ustazah..Hanya seorang Hawa yang berusaha ke Jannah !..Sedang di amanahkan Allah untuk mendidik Ummah seluruhnya..Moga dapat menjadi warga pendidik yang berilmu dan beriman pastinya..Moga dapat menjadi ladang pahala dan juga menjadi bekalan ke Syurga-Nya..Aamiin..
Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 22, 2011

KESEMPURNAAN di CARI

Assalamualaikum..

saya mulakan kembali penulisan saya ini dengan lafaz 

emmmm..sekejap ada,sekejap tak ada..apa cerita dengan blog ni yek??dah macam 'chipsmore' dah kan2.huhu.setelah berpikir dan berpikir,saya decide untuk kembali berBLOG.tangan ini sentiasa meminta untuk menaip. otak ini sentiasa meminta untuk berkongsi cerita.dan akhirnya inilah hasilnya. 


untuk kali ini,saya berharap supaya penulisan saya menjadi lebih SEMPURNA daripada sebelum ini. mengapa sempurna?sekarang dah sempurna sangat kah saya?oh tidak sama sekali. saya hanya manusia biasa yang sememangnya tidak sempurna,dan tiada siapa pun yang sempurna..tapi kita harus mencari kesempurnaan tersebut. jadi,blog saya ini akan saya bicarakan tentang perkara2 yang 'sempurna' agar ia boleh membawe MANFAAT kepada semua.InsyaAllah.....jika terdapat sebarang kekurangan di harapkan diri ini di tegur supaya saya menyedari tentang sebarang kesilapan yang saya lakukan. 


dan suka saya katakan di sini bahawa saya akan menceritakan tentang kehidupan saya yang mungkin dapat dikongsi sedikit sebanyak ilmu yang saya perolehi sepanjang kehidupan saya di muka bumi ini. mudah2an..sama2 lah kita nantikan..~_~


 wassalam

No comments:

Post a Comment

Pandangan dan juga nasihat anda sangat di alu2kan..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...